czwartek, 3 grudnia 2015

Horror w chatce

Ale tylko w formie zabawy, nie chodzi o żadne straszne wydarzenie. 
Dzisiaj wieczorem za namową Lodzikrem była zorganizowana krótka zabawa w horrorowej tematyce. Jako, że Lodzi była organizatorką całego przedsięwzięcia, pozwoliłam sobie przydzielić jej parę muszelek :).



Parę osób było potworami, przed którymi musiała się bronić reszta myszek. Po lewej był wielki namiot, po prawej nawet nie sprawdzałam co - to był teren potworów.


Przez większość zabawy niestety mnie nie było przy komputerze, musiałam coś napisać. Ale przynajmniej udało mi się trafić na początek i na końcówkę. Odbyło się parę bitew na rzeczy z ekwipunku, nie mam bladego pojęcia kto wygrał xD.

Uczestnikom podaruję po muszli za wspólną zabawę.
Wszystkiego najlepszego dla Lodzikrem - dzisiaj przypada rocznica jej konta :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz