piątek, 18 grudnia 2015

Cheesehunter!

Hejka!
Wczoraj w chatce plemiennej o godzinie 18:20 włączyłam moduł #Cheesehunter. Było 7 rund, a gra minęła nam dość szybko. Przed startem objaśniłam jeszcze zasady oraz napisałam, że za udział jest jedna muszelka, za pierwsze miejsce w norce również jedna.

Uczestnicy: Wojtaris, Wskotka, Czokolad, Mikumaly, Pyszczak, Drawiepie, Kaspeczko, Lawendera, Alexdafne, Lodzikrem
Zwycięzcy: Lawendwera, Wojtaris, Pyszczak, Lodzikrem, Drawiepie, Lawendera, Drawiepie

Tak jak pisałam - gra minęła nam dość szybko, więc włączyłam jeszcze moduł #football.
Odbył się jeden mecz. Drużyna, która wygrała miała dostać po jednej muszelce, niestety w połowie gry zniknęła nam piłka, więc postanowiłam że każdy dostanie nagrodę.

Czerwoni: Kaspeczko, Wskotka, Mikumaly, Alexdafne, Czokolad
   Niebiescy: Wojtaris, Lodzikrem Pyszczak, Lawendera, Drawiepie

Muszelki dopiszę w ciągu kilkunastu minut.


1 komentarz: