niedziela, 6 grudnia 2015

Wyniki konkursu Mysie Jasełka

Bez zbędnego wstępu, bo wiem, że czekaliście cały dzień na wyniki Jasełek, a leniwa Modliszka dopiero teraz mogła je dać! Oto przysłane prace:


Agataxdxdxd:



Tigdaile:


Amixxxlol:


Wielkiogur:


Wojtaris:


Elomordelo:


Drawiepie:

Lodzikrem:


Honoratka:


Pitoliniaxd:


Kruwkaq:

Wskotka:


Wszystkie stroje były fajnie zrobione. Pasterzy pojawiło się mało, większość poszła na łatwiznę i wybrała Aniołka xD. Główną nagrodę otrzymuje Honoratka! Gratulacje, sześć muszelek wędruje do Ciebie! Dziękuję wszystkim za udział, sojusznikom również i przypominam, że przez cały grudzień konkursy blogowe mają bonus jednej muszelki więcej :).
PS. Muszelki zostaną dopisane za dosłownie kilka, kilkanaście minut od godziny dodania tego posta.





9 komentarzy:

  1. Fajnie że już są,gratuluje Honoratka
    PS:Sorki Modliszka bo wysłałem do ciebie wiadomość o jasełkach kilka minut temu :/
    Pozdrawiam Wojtaris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i Modliszka ja mam z tym konkursem 15 muszelek czyli już UP RANGA.
      Gdy będziesz na tfm to mi dasz wyższą.
      Wojtaris

      Usuń
  2. Gratulacje, Honoratka :)

    Bardzo podoba mi się praca Kruwki. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko, ja też brałam udział. Dlaczego nie ma mojej pracy?
    Malahania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam od Ciebie pracy. Może wysłałaś ją w jakiejś starej konwersacji na forum - najlepiej na każdą pracę tworzyć nową wiadomość pisząc nazwę konkursu w tytule, bo stare usuwam, za dużo niepotrzebnych rzeczy bym tam miała.

      Usuń
  4. Jestem z sojuszniczego Plemienia a nie ma mojej pracy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaplątała mi się wśród innych, już ją dopisuję do posta. Dzięki za przypomnienie, ja wczoraj cały dzień nieprzytomna chyba chodziłam XD

      Usuń