środa, 30 grudnia 2015

Kolejny taki post...


Witam. Nie wiem jak się zabrać do napisania tego postu, ale muszę jakoś przez to przebrnąć.
Rezygnuję z pozycji Nereidy. Bardzo mi przykro, że muszę to zrobić, ale nie umiem pogodzić wszystkich obowiązków. Za dużo wzięłam sobie na głowę.
Zapewne zauważyliście, że przez ostatni miesiąc prawie w ogóle nie było mnie w grze. Nie potrafię znaleźć czasu, by do Was wpaść i coś zorganizować. Nie chcę się tłumaczyć tym, że "nie mam czasu". Każdy z nas ma czas i każdy podejmuje decyzję, na co go przeznaczyć. Ja nie umiem tak zorganizować tego czasu, by mieć czas na wszystko, czego się podjęłam. 
Dla sprostowania - zostaję w Morskiej Krainie, ale nie będę już Nereidą. Pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać, jeśli będę w grze. Postaram się pomóc. Być może, kiedyś wrócę na pozycję Nereidy, Modliszka mówi, że dopilnuje aby to kiedyś się stało. No nie wiem, może jak wszystko sobie poukładam. 
No więc, żegnajcie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz