środa, 30 grudnia 2015

Morskie konkursy na styczeń

Zbliża się Nowy Rok. Zanim każdy wyruszy na sylwestrową zabawę, zapraszam do zapoznania się z konkursami na miesiąc styczeń.
Uwaga! Można brać udział we wszystkich konkursach, nie ma ograniczenia.
Proszę o niekopiowanie prac z internetu. Zapraszam również sojuszników, jeżeli ktoś będzie miał ochotę coś wykonać. Może wódz Waszego plemienia Was czymś wynagrodzi. :)
P.s. Wróciła stara stawka 5 muszelek za wygraną i dwie za udział.

1. Projektant strojów plemiennych - Plankton
Dzięki propozycji Wojtarisa, nie zabraknie konkursów w kreatorze myszek! Podsunął mi bardzo ciekawy pomysł, polegający na przedstawianiu rang plemiennych. O co chodzi? Musicie w kreatorze strojów (KLIK) utworzyć strój związany z podaną rangą. Tym razem trzeba stworzyć przebranie Planktonu. Może to być trudne, ale dacie radę!

Przykład stroju:


Czas na pierwszy konkurs do 05.01.2016

2. Wierszujemy o zimie w Morskiej Krainie
Pisaliście kiedyś wiersze? Tak? Nie? Niezależnie od odpowiedzi, zapraszam Was do konkursu poetyckiego! Wystarczy wklepać trochę rymowanych linijek tekstu, żeby powstał wiersz. To nic trudnego, spróbujcie. Waszym zadaniem będzie napisanie wiersza w tematyce morskiej zimy. 

Krótki przykład mojego autorstwa:



Nadeszła zima, woda skuta lodem
Wszyscy w szalikach, powiało chłodem.
Nawet w pałacu sala tronowa
Stała się jakaś szara - zimowa.
Modliszka przy kominku ręce grzeje
Lecz przez okno zimna bryza wieje.
Poszła więc - szczękając zębami
Okryć się kolejnymi kocami.

Czas na konkurs wierszowy do 10.01.2016 roku

3. Fajerwerkowe zwierzaki
Wyobrażałeś sobie kiedyś zwierzę w postaci fajerwerków? Teraz możesz to zrobić. Wystarczy trochę wysilić szare komórki, narysować zwierzątko z fajerwerków na komputerze lub kartce i wysłać mi je na forum.

Czas na konkurs do 15.01.2016


4. Najśmieszniejsze selfie
Ale się nazbierało tych selfie w grze. Prawie każdy ma 80 i nie wie co z nimi począć. Pomogę Wam je zmarnować. Waszym zadaniem będzie stworzyć śmieszne selfie. Ilość myszek dowolna. Najlepsze jakie Wam wyjdzie, wyślijcie mi na forum.

Czas na konkurs z selfie do 20.01.2016


5. Sto lat, sto lat!
Ostatni konkurs polega na zrobieniu screena urodzinowego. Jak może on wyglądać? Przykładowo kilka myszek pisze "sto lat", na mapie leży prezent, gracze tańczą - wtedy robimy zdjęcie i wysyłamy je do mnie.
Przykład:



Czas na konkurs urodzinowy do 25.01.2016


Za udział w konkursach można otrzymać plemienną walutę - muszelki, za które z kolei dostaje się wyższe rangi.
Prace proszę przesyłać na skrzynkę forumową z Transformice do mnie - Modliszki.
Powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Dziękuje dawno na nie czekałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS:Dziękuje Modliszce że wybrała mój pomysł na konkurs.

      Usuń
  2. Świetnie Modliszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę użyć moja mapke do ostatniego zadania ? Tą urodzinowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ii co do zwierzaków można przedstawić na mapce ? ;o

    OdpowiedzUsuń