piątek, 11 grudnia 2015

Wyniki konkursu Wigilijna Mapa

Jedenasty grudnia. Pozostało 13 dni do świąt. Na blogu plemiennym powoli pojawiają się wyniki konkursu na mapę wigilijną. Prac było sporo, co bardzo mnie cieszy.
Niektóre mapy były zbyt duże, by pokazać je całe, dlatego mogą być jedynie ich fragmenty, ale każdą obejrzałam sobie dokładnie w grze :)

Lodzikrem:


Pyszczak:


Wielkiogur:


Elomordelo:


Drawiepie:


Xxoliwiaxd:


Wskotka:


Wojtaris:


Każdy uczestnik (oczywiście oprócz zwycięzcy, bo zwycięzca otrzyma 6 muszelek) dostaje 3 muszelki za udział zamiast dwóch - nadal przypominam o jednej dodatkowej jako świąteczny prezent :).
Po dłuższym zastanowieniu, (bo wiele map mi się podobało) uznałam, że pierwsze miejsce powinna zająć mapa Xxoliwiixd o kodzie @6374884. Ta choinka mnie urzekła, jest prześliczna ^^.
Dziękuję wszystkim za udział!


1 komentarz: