środa, 16 grudnia 2015

Wyniki konkursu Pora na nowe bombki

Amfitryta jest dumna ze wszystkich bombek jakie będzie mogła porozwieszać na choince dzięki pomocy innych myszek z Morskiej Krainy:

Dziewczynagg:


Lodzikrem:


Transnatiixd:


Wojtaris:


Tigdaile:

Elomordelo:


Popucia:


Darwingbay:


Wskotka:
Agataxdxdxd:


Xvillagerx:

Honoratka:


Pitoliniaxd:



Przed wynikami parę informacji:
Fragment jednej z prac był skopiowany z internetu. Na przyszłość proszę tego nie robić, bo takie prace będą natychmiastowo dyskwalifikowane. Ponieważ była to pierwsza taka sytuacja, dlatego jeszcze potraktowałam to ulgowo.
Jeśli nie widzisz tutaj swojej pracy, a wysyłałeś/łaś ją, to daj mi znać w grze, a sprawdzę jeszcze raz, czy na pewno jej nie przeoczyłam.

Wszystkie rysunki bardzo mi się podobały, widać że się staraliście :). Główną nagrodę chciałabym przydzielić Wskotce, ale ponieważ jest to nasza Nereida, to muszelki jej się nie przydadzą. Może podrzucę parę rzeczy z ekwipunku zamiast nich, haha ^^. 
Z wyżej wymienionego powodu sześć muszelek wędruje do autorki innej i też bardzo ciekawej pracy, czyli do Honoratki! Gratulacje! :)

Muszelki zaraz zostaną dopisane.


2 komentarze:

  1. Gratulacje Honoratka, ładna bombka =)
    No i cieszę się że moja bombka się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskotka na serio narysowalas ta babke muszelke? bo nie sadze widzialam identyczna w necie ;)
      Kociamiocia

      Usuń