środa, 16 grudnia 2015

Nowy sojusz + wybory na Nereidę

Dzisiaj Morska Kraina zawarła sojusz z plemieniem Poszukiwacze Przygody! Był on już planowany jakiś czas temu, jednak dopiero teraz wszedł w życie. Mam nadzieję, że będziemy się razem dobrze bawić :). Blog naszych nowych sojuszników - klik.



Męczyliście mnie od początku grudnia pytaniami i w końcu się ruszyłam do wyborów na nową Nereidę (lub Nereidy).
Wybory będą trwały tyle, ile będzie to potrzebne by wyłonić nowego zastępcę lub zastępców. Jedyne co musicie zrobić, by kandydować to wysłać zgłoszenie - link do formularza.
Czas na wysyłanie kończy się z nadejściem 30 grudnia. Formularze wysłane po tej dacie nie będą brane pod uwagę. Myślę, że lista osób, które się zgłosiły (same nicki, bez informacji podanych w zgłoszeniu) będzie publiczna i dodam ją 30 grudnia w wiadomości powitalnej, ewentualnie na blogu. Następnym etapem będzie obserwacja. W końcu zastępca to ważne stanowisko. Nie można na nie wziąć pierwszej lepszej osoby. Każda myszka może do mnie napisać opinię o danym kandydacie, jeśli będzie miała jakieś zastrzeżenia, uwagi albo będzie chciała po prostu napisać, że dana osoba świetnie się nadaje. Opinie będą taką małą formą pomocy w wyborze i chętnie każdą przeczytam. Oczywiście nie będzie to rzeczą przeważającą o tym, czy ktoś zastępcą zostanie czy nie zostanie, więc nie należy się martwić tym, że "na pewno od razu ktoś kto mnie nie lubi napisze głupoty i nie zostanę wybrany" - ostateczny wybór należy do wodza i powtarzam, że opinie są tylko częściową pomocą w wyborze.

Ale się opisałam.
Powodzenia!


2 komentarze: