wtorek, 8 grudnia 2015

Gry Mikołajkowe+Andrzejki u Królowej Zieleni

Gry Mikołajkowe
Od 1 grudnia do 6 grudnia, my Nereidy robiliśmy minigrę co dzień jako jedna z akcji Mikołajkowych. Chciałem poinformować że moje prezenty na akcje mikołajkowe się spóźnią. Mniej więcej te minigry był to pewpew i deathmatch, wyróżniały się tym że ode mnie i od Wskotki chyba dostawaliście więcej muszli XD.











Andrzejki u Królowej Zieleni
Wódz Typu Trawiastego (naszego sojusznika) Królowa Zieleni Mesmera zorganizowała u siebie Andrzejki, przyszło na nie kilka myszy z naszego plemienia i Mesmera przepowiadała nam wróżby, niestety po wróżbach musiałem wyjść i co było dalej to dla mnie nie wiadome. Andrzejki odbyły się na mapie Znajomej i z myszy które były według plemion to znane mi są tylko Cisowianka, Typ trawiasty i my.




1 komentarz:

  1. Jakie szczęście.
    Jestem na 2 obrazku.
    Pozdrawiam Wojtaris

    OdpowiedzUsuń