środa, 23 grudnia 2015

Pożegnanie

No to tak ...
Prawdopodobnie jest to już mój ostatni post na tym blogu. Zdecydowałem, odejść z Morskiej Krainy pod wpływem impulsu i pomocy dla innych plemion. Moje odejście raczej nie wpłynie na stan plemienia, bo przez ostatnie dnie byłem strasznym leniem, więc i tak nic nie robiłem. Morska Kraina to jedno z naprawdę świetnych plemion i serdecznie je nadal polecam. Życzę powodzenia, szczególnie Modliszce, która okazała mi mnóstwo wsparcia. Dziękuję wam wszystkim za wszystkie miłe chwile w chatce i poza nią. Dalej życzę wam powodzenia! :)

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia na nowej drodze ! A ten konkurs jest dalej aktywny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie miałem o to pytać :D

      Usuń
    2. Konkurs będzie trwał nadal, Kaspeczko o nim nie zapomniał :).

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w dalszej grze!

    OdpowiedzUsuń