poniedziałek, 30 listopada 2015

Mini-gry.

Hejka!
Dzisiaj (30 listopada) o godzinie 15:40 postanowiłam tak jak ostatnio zorganizować Ratapult.
Spodobała mi się ta gra, więc pewnie będzie ona często.

Tak jak dwa dni temu, obowiązywała zasada że za wejście do norki (nie przeżycie) będą dwie muszelki, a za sam udział jedna.


Uczestnicy: Nelakorni, Ewusahfli, Drawiepie,Papyjo135, Cosikowa, Kaspeczko, Wskotka
Zwycięzcy: Drawiepie, Nelakorni, Nelakorni, Papyjo135, Ewusahfli, Papyjo135
Były trzy rundy.

Następnie odbył się football - kolejna mini-gra którą lubię.
Był jeden mecz.

A oto drużyny:
Niebiescy: Ja, Miaukaaa, Myszkamarzi, Papyjo135, Miirrra
Czerwoni: Ewusahfli, Drawiepie, Kaspeczko, Nelakorni, Cosikowa, Niedoceniony, Mzaka

Mimo że czerwonych było o dwie myszki więcej, to mieliśmy takie same szanse, gdyż cały czas ktoś do nich przychodził czy odchodził.

Ostatecznie zwyciężyła drużyna niebieskich, mimo że największa przewaga czerwonych to aż 6 goli, udało nam się ich dogonić.

Po dopisaniu muszelek jedna myszka, a mianowicie Nelakorni awansowała na rangę Syrena, więc gratuluje. :) 
Ja bawiłam się bardzo dobrze, szczególnie podobała mi się rywalizacja w footballu, mam nadzieję że innym również! =)

Nereida Wskotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz