sobota, 7 listopada 2015

Spontaniczny Konkurs Rysunkowy

Dzisiaj po południu zorganizowałem konkurs. Polegał na tym, że uczestnicy musieli wysłać mi pocztówkę (tą z ekwipunku), a w niej narysować jakis ładny rysunek. Nagrodami były parę rzeczy z ekwipunku. Niestety mam tylko screeny niektórych prac, ponieważ dwa się nie zapisały. Nelakorni narysowała slicznego wilka, a Ewusahfli słodkiego kotka.



 Pierwsze miejsce zajęła Meridawela, drugie Nelakorni, a trzecie Pyszczak. Dziękuje wszystkim za udział i gratuluję wielkiego talentu. + Serdecznie zapraszam na dzisiejszy mecz footballu organizowany przez Brathalię. Odbędzie się o 20:10 w chatce plemiennej. :)

2 komentarze:

  1. Dziękuje za tego pięknego Wilka szkoda że się nie zachował ale dziękuje za te
    piękne słowa. ;) Miło mi

    -Nelakorni ps. pisze z animowego ale to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje:) Bardzo ładne prace =)

    OdpowiedzUsuń