niedziela, 29 listopada 2015

Dni Otwarte u Uniwersytetu Mistrzów+deathmatch/basketball+akcje mikołajkowe

Dni Otwarte u Uniwersytetu Mistrzów
>>LINK do bloga organizatora<<
Dnia 28.11. około godziny 15:00 kilka morskich stworzeń w tym ja przybyło na dni otwarte Uniwersytetu Mistrzów. Niestety z powodu restartu serwera to była tylko I edycja.  Na dniu było do 30 myszy, od nas było dość mało myszek, Wasylonek, Wskotka, Lucznia, Lodzikrem, Pomoeze i ja. Na początku wódz Uniwersytu Mistrzów ogłosił przemówienie i oprowadzał po plemieniu. Po oprowadzeniu i przedstawnieu mapek plemiennych pokazał nam jak wyglądają lekcje. Już na sam koniec wódz zadawał na pytania (wygrałem 2 razy ^^). Gdy mieliśmy szukać sera w piwnicy doszło do restartu serwera i dzień się skończył.

















Deathmatch/Basketball
Dziś około 18:45 rozpoczął się konkurs deathmatch na muszelki. Było 10 rund, wyniki:
Ewu=13 muszli
Hejserek=5 muszle
Xxoliwiaxd=5 muszli
Dianlie=3 muszle
You=3 muszle
Wasy=2 muszle
Lucznia=2 muszle
Miaukaaa=3 muszle
Pyszczak=2 muszle
Itsafantasy=1 muszla

Koceku=2 muszle
Po deathmatchu graliśmy w basketball gdzie tylko 1 muszla była za udział, muszle za basketball są również wpisane w wynikach wyżej ^.








Akcje Mikołajkowe
Kilka morskich myszy tworzy "akcje mikołajkowe". Na razie znana mi jest tylko akcja oraz moja. Wszystkie te akcje przedstawię w następnym poście. Moja akcja opiera się na prezencie w formie rysunków. Jeśli ktoś chciałby taki prezent to proszę napisać w komentarzach postu, na forum na moją skrzynkę pocztową, w grze lub na pocztę kaspeczko@gmail.com.
Przykłady prac:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz