środa, 18 listopada 2015

Szukanie sera w wodorostach

Dzisiaj graliśmy w jedną z moich ulubionych plemiennych zabaw, ze względu na to, że pasuje idealnie do Morskiej Krainy - szukanie sera w wodorostach. Po prawdzie na dwóch mapkach są koralowce, ale uznajmy, że były to kolorowe glony.

Uczestnicy: Modliszka, Wasylonek, Ewusahfli, Xfranulaxx, Kruwkaq, Dianlie, Lodzikrem, Kopciuszkam, Polishjulia, Drawiepie, Thekarolka, Anetab6, Wielkiogur.



Dwie mapki były mojego autorstwa, jedną stworzył Wielkiogur - nasz świetny map-maker, za co serdecznie dziękuję :)

Zwycięzcy pierwszej rundy: Wasylonek, Ewusahfli, Xfranulaxx, Wielkiogur
Zwycięzcy drugiej rundy: Wielkiogur, Xfranulaxx, Kruwkaq
Zwycięzcy trzeciej rundy: Kopciuszkam, Dianlie, Polishjulia



Myślę, że takie zawody dają dużo frajdy. Nie dość, że trzeba odszukać ser, to jeszcze nora jest ukryta. Podwójne poszukiwania. Chciałabym robić takie zabawy częściej, ale trochę serków na to idzie, haha. Ale czego się nie robi dla plemienia? :D



3 komentarze:

  1. nie ma mnie na liście uczestników :< ~~Wielki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś w zwycięzcach! Przeoczyłam, już dopisuję ^^.

      Usuń
  2. Świetny to ja nie jestem :D ale dzięki ~~Wielki

    OdpowiedzUsuń