niedziela, 22 listopada 2015

Zabawy i pożegnanie

Zorganizowałam dzisiaj dwie minigry - Basketball, czy koszykówkę i Football, czyli piłkę nożną.
Zacznijmy od #Football
Uczestnicy to:
*Drawiepie, Wojtaris, Oliwik123, Wikiodi, Shedowkonik, Kruwkaq, Dianlie, Minemause2, Xxcukierxx*
(Proszę po jednej muszelce dla nich)
Graliśmy długo. Na początku czerwoni wygrywali, ale zanim się obejrzałam, już był remis, a następnie wygrana niebieskich!
Wygrana football: Drawiepie, Xxcukierxx, Oliwik123, Shedowkonik, Kruwkaq i ja.
(Proszę +1 muszelkę dla nich)
Przejdźmy do #Basketball!
Niebiescy: Dianlie, Kruwkaq, Wojtaris, Drawiepie
Czerwoni: Ja, Myszaraaaa, Wikiodi, Orbitekxd, Nelakorni
(Proszę o jeszcze jedną muszelkę dla każdej z tych osób:))
Pierwszy raz ta minigra pojawiła się w chatce plemiennej w Morskiej Krainie, dlatego musiałam niektórym tłumaczyć zasady. Początki gry były trudne, ale potem myszki się rozkręciły. Gratuluję drużynie wygranej, czyli czerwonej!
(Każdemu z czerwonej drużyny proszę dać jeszcze jedną muszelkę! :D)
Przy końcu koszykówki niektóre myszki dowiedziały się, że odchodzę z plemienia. Teraz chcę powiadomić wszystkich, że to prawda. Dołączam do plemienia Chaikall'a, byłego wodza Morskiej Krainy, gdzie będę miała rangę zastępcy. Wiem, że dla kilku osób to szok, niektórym sprawię zawód, a jeszcze inni zaakceptują moją decyzję. Tak czy inaczej, postanowiłam zorganizować imprezę pożegnalną.

Przybyło sporo myszek, parę nawet z innego plemienia. Bawiliśmy się miło, puszczając muzykę w mojej starej mapce - niegdyś plemiennej. Dziękuję wszystkim!
Mam nadzieję, że będziecie mnie milo wspominali, tak samo jak ja was. Naprawdę ciężko mi odejść - ale więcej wyjaśnię w grze na szepcie.
Żegnajcie!

~Fileczka

1 komentarz:

  1. Fileczk to ja Nelakorni
    Mówiłam ci to już po prostu to będzie straszne MYŚLE ŻE KAZDY TO PRZEŻYWA W INNY SPOSÓB. mam nadzieje że wybaczysz mi Kłutnie
    Z tb żegnaj powodzenia

    OdpowiedzUsuń