poniedziałek, 16 listopada 2015

Wyniki konkursu Świętujmy nasze święta

Skończył się czas na wysyłanie prac na trzeci listopadowy konkurs. Pozostały jeszcze dwa, chętnych zapraszam tutaj - KLIK.
Oto nadesłane przez Was prace w losowej kolejności.


Elomordelo:




Lodzikrem:


Wskotka:


Kulka1:


Malahania:


Drawiepie:


Wielkiogur:


Miałam wielki kłopot z przydzieleniem nagrody. Wasze rysunki były śliczne. Ostatecznie zdecydowałam, że pięć muszelek wygra Lodzikrem. Zbiór Twoich muszelek przekroczył 15, więc przydzieliłam już wyższą rangę - Meduzę. Praca naprawdę przyciągnęła moją uwagę. 
Każdy za udział otrzyma dwie muszelki, dziękuję za wysłanie obrazków!

Modliszka


4 komentarze:

  1. Modliszko, w jaki sposób można dojść do waszego plemka? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy napisać do mnie, lub do każdej innej myszki z plemienia w grze :)

      Usuń