środa, 25 listopada 2015

Wyniki konkursu Jesienne zwierzaki

Opis konkursu: "A tu mam dla Was coś nowego, czego jeszcze nie było. Nie jest to konkurs na rysunek, mapę ani na pracę pisemną. Waszym zadaniem jest sfotografowanie w prawdziwym świecie jakiegoś zwierzęcia. Może to być sarna/dzik w lesie, może to być wasze zwierzątko wśród jesiennych liści - liczy się dobry pomysł."

Myślałam, że nowa forma konkursowa bardziej Was zaciekawi, ale z tego co zauważyłam, to moim kochanym leniom nie chciało się robić zdjęć xD. No cóż. Dziękuję osobom, które nie dały się leniwym, jesiennym dniom i jednak coś wysłały :).

Wielkiogur:


Elomordelo:


Wskotka (zwierzę jest tam na prawo, w rogu):


Kaspeczko:


Wszystkie cztery prace są śliczne, ale najbardziej spodobała mi się praca Kaspeczka. Te jasne w świetle dnia drzewa wyszły naprawdę ciekawie i dobrze komponują się z całą resztą pracy.
Pięć muszelek wędruje do Ciebie! Jeszcze raz dzięki za wysłanie prac. Co ja bym bez Was zrobiła - blog świeciłby pustkami :).






1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    Ten piesek Elomordelo jest słodziutki *-*

    OdpowiedzUsuń