sobota, 21 listopada 2015

Wyniki konkursu Fantazyjny podwodny zwierzak

To był przedostatni konkurs listopadowy. Został jeszcze jeden - według mnie najciekawszy, bo na zrobienie zdjęcia. Zachęcam do wzięcia udziału! - klik.
Nie przedłużając, oto nadesłane stroje dla myszek. W nawiasach są nazwy stworzeń, kilka osób nazwało swoje stroje:

Kasztankatik:


Dianlie:


Pyszczak:


Elomordelo (Podwodny Renifer):


Wasylonek:


Kruwkaq:


Wskotka:


Franki242 (Arielka):


Nelakorni:


Papyjo135:


Wielkiogur:


Agadracaxdxd:


Dziwnow:


Konkurs z tego co widzę cieszy się dużym powodzeniem. W sumie na konkursy na strój zawsze dostawałam więcej prac niż na inne. I dlatego wybór staje się coraz trudniejszy. Im więcej prac, tym trudniej mi wybrać zwycięzcę. Z tego powodu (nie bijcie!) postanowiłam dać dwie nagrody za pierwsze miejsce. Bardzo urzekły mnie prace Dianlie i Franki242, więc obu postanowiłam przydzielić pięć muszelek, gratulacje :)

Dzięki wszystkim, którzy wzięli udział i powodzenia w kolejnych konkursach! Po dwie muszelki dodaję do Waszych zbiorów. I pamiętajcie - najważniejsza jest dobra zabawa.


2 komentarze: