sobota, 28 listopada 2015

Ratapult oraz Football.

Cześć myszy! 
Dzisiaj o godzinie 20.00 postanowiłam włączyć mini-grę Ratapult. 
Przed startem oznajmiłam uczestnikom, że za wejście do norki (nie przeżycie) będą dwie muszelki, a za udział będzie jedna. :) 
Rund było cztery.

Niestety po dopisaniu muszelek zamknęłam listę zwycięzców jak i uczestników, ale każdy dostał muszelki. c:
Ratapult minął dość szybko, bo już o godzinie 20:07 się skończył, dlatego włączyłam jeszcze moduł #football. 

Odbył się jeden mecz, który wygrała drużyna czerwona, czyli myszki: Dianlie, Papyjo135, Miirrra, Kruwkaq, Lodzikrem, Wskotka. Na początku drużyny szły łeb w łeb, ale mniej więcej w środku meczu czerwoni zdobywali przewagę. Pod koniec meczu, gdy do zwycięstwa czerwonych dzieliło kilka goli, Agataxdxdxd z drużyny niebieskich, pewna przegranej swojej drużyny postanowiła sama wbijać sobie gole. 




Ja bawiłam się bardzo dobrze, mam nadzieje że inni również. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz