czwartek, 11 sierpnia 2016

Wyniki konkursu "Wśród traw"

Spójrzmy jak nasze myszki wylegiwały się ostatnio w trawie! :)

Zuzankash:


Haczykxd:


Miaukaaa:


Mspweramsp:


Mdjhdc:


Kinia006:


Klaudisss:


Juliadrzy:


Lillialili:


Szamankakox:


Sporo prac jak na konkurs rysunkowy, nie uważacie? :) Temat Wam widocznie podpasował, postaram się to wziąć pod uwagę w następnym konkursie, może uda mi się wymyślić coś, co również Was zaciekawi. Muszę przyznać, że kilka prac naprawdę jest cudnych. Która tym razem zwyciężyła? Dla mnie najładniejsza była praca Klaudisss :). Ta myszka wyszła Ci tak uroczo! Taki mały, beztroski śpioch z niej. Naprawdę dobra robota!

Muszle zostaną dopisane w ciągu kilku minut. Zapraszam do kolejnych miesięcznych konkursów - żebyście nie musieli szukać, to link do nich umieściłam na lewym pasku bloga. Są na czerwono, więc łatwo je znaleźć.
Pudliszka

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Na prawdę śliczny rysunek Klaudisss!

    Zuzankash :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Gratuluje Klaudiss :)
    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace ślicznie wyszły ;D uśmiałam się na widok wydającego tyłeczka u myszki Zuzi XD ślicznie też Mdj <3 Haczyka i Miau :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja myszka spi a twoje chowaja sie przed kotem a tez im ogonki widac xD Lilus chyba tylko ty rysowalas na kartce :P

      Usuń
    2. A przepraszam, Mdj tez :P

      Usuń