niedziela, 21 sierpnia 2016

Dian robi modułki

Czeeść! Dzisiaj około 18.45 zrobiłam swoje pierwsze modułki. 

Uczestnicy: Wielkiogur, Koceku, Szamankakox, Minkay, Kinia006, Lodzikrem, Enigmatis, Winterwoolf, Piotrekaga, Myszkaya, Dziewczynagg, Fileczka.

Miałam lekki problem z wyborem. Ostatecznie pierwszym modułem, w który zagraliśmy był #pewpew - 3 rundy.

Zwycięzcy #pewpew - Minkay, Minkay, Minkay.

Następnie włączyłam #deathmatch, również 3 rundki.

Zwycięzcy #deathmatch - Szamankakox, Winterwoolf, Winterwoolf.

Kolejnym modułem był #keyhunt, tu także 3 rundy.

Zwycięzcy #keyhunt - Winterwoolf, Piotrekaga, Koceku.

Ostatnim modułem był football, z którego zapomniałam zrobić screena. :(
Niestety zły bug przerwał nam zabawę.

Czerwoni - Dianlie, Minkay, Wielkiogur, Winterwoolf, Enigmatis.

Niebiescy - Koceku, Piotrekaga, Myszkaya, Piotrekaga, Dziewczynagg, Kinia006.

Jako iż było 8:6, to ostatecznie, pomimo bugu zwyciężyli niebiescy. Na tym zakończyliśmy moduły.

Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Jeżeli się pomyliłam bądź kogoś pominęłam - śmiało piszcie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz