wtorek, 30 sierpnia 2016

Dwuczęściowe minigry

Witajcie myszki! Tutaj Sokowifuffka. Ten post będzie wyjątkowo podzielony na dwie części. Obie miały się odbyć za jednym razem, ale platforma padła i nie było to możliwe.

Część 1

Po przybyciu do chatki zwołałem chętne myszki. W planach był #deathmatch i specjalna minigra. 
Najpierw w chatce plemiennej zaczęliśmy z #deathmatch.


Uczestnicy: Anastaziaq, Minkay, Bejrzie, Werciaala, Miaukaaa, Lodzikrem, Ravens12 , Myszozercaxd, Szamankakox, Dziewczynagg

Odbyło się 5 rund.
Zwycięzcy: Miaukaaa, Miaukaaa, Szamankakox, Miaukaaa, Szamankakox


I co ważne...
MUSZLE ZA TĘ CZĘŚĆ ZOSTAŁY JUŻ WPISANE!
Także nie piszcie Pannie_migotce by wpisała za #deathmatch bo już to zrobiła.

Część 2

Odbyła się ona na #utility. Jednak platforma padła i z większością po prostu nie było kontaktu więc nie dało się ich zawiadomić o zmianie. Tak więc druga część odbyła się dzień później, czyli dzisiaj.
Polegała ona na tym, by przejść kilka podchwytliwych mapek. Kilka z nich miało fałszywe grunty, niewidzialne grunty lub niewidoczne przejścia. Były także mapki wyścigowe.
Wszystkie mapki stworzyła Szamankakox. W sumie to był jej pomysł, by taką minigrę zrobić i prowadziłem ją razem z Szamankąkox.
Map było w sumie 9. 



Uczestnicy: Mspweramsp, Mysialilkarr, Kinia006, Ravens12, Koceku, Minkay, Rogaleczka, Szamankakox, Wielkiogur, Dziewczynagg, Potato2222


Zwycięzcy: Koceku, Minkay, Rogaleczka, Koceku, Koceku, Mspweramsp, Rogaleczka, Potato2222, Potato2222

Dodatkowo chciałbym przyznać graczowi Szamankakox 5 muszelek za stworzenie tych mapek i współorganizowanie minigry.

Mam nadzieję że się dobrze bawiliście!

4 komentarze:

  1. Miło było z Tobą robić te minigry, była świetna zabawa. Mam nadzieję że inni też się świetnie bawili x'D ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także było miło robić z tobą te minigry ^^

      Usuń
  2. Było bardzo miło. Ogólnie bardzo dobrze się bawiłam.

    OdpowiedzUsuń