poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Popołudniowe moduły

Witajcie! Dzisiaj około godziny 12.20 odbyły się moduły. Zorganizowałem je ja, Sokowifuffka. Postanowiłem zrobić 3 rundy #deathmatch, 3 rundy #circuit, 3 rundy #ratapult i 2 rundy #virus.
Uczestnicy: Sokowifuffka, Szamankakox, Dziewczynagg, Kinia006, Koceku, Bejrzie, Winterwoolf, Enigmatis, Myszkaavipki, Miaukaaa, Adriantal, Ellliiisse, Myszkaya, Olcianew, Cytrynka100

Najpierw włączyłem #deathmatch. Odbyły się 3 rundy. O to i zwycięzcy:
Enigmatis, Koceku, Winterwoolf


Następnie włączyłem #circuit. 
Zwycięzcy: Koceku, Bejrzie, Dziewczynagg

Zabawne, że udało mi się złapać trójkę zwycięzców na jednym screenie ze złotym kolorem nicku.
Kolejnym modułem był #ratapult. Najpierw rozegraliśmy dwie rundy próbne, by każdy miał czas dowiedzieć się jak strzelać i jak zmieniać kierunek lecącego kowadła. Później odbyły się trzy rundy właściwe, gdzie za wejście do nory liczyłem muszelki.

Zwycięzcy rundy pierwszej: Koceku, Dziewczynagg, Miaukaaa
Zwycięzcy rundy drugiej: Enigmatis, Ariantal, Dziewczynagg, Kinia006, niezidentyfikowana myszka, której tożsamość pozostaje dla mnie tajemnicą
Zwycięzcy rundy trzeciej: Adriantal, Dziewczynagg

Ostatnim modułem był #virus. 

Odbyły się dwie rundy na takich zasadach:
  • Jeżeli wirusy zabiją wszystkie myszki, wirusy dostają po 2 muszelki każdy
  • Jeżeli myszki wygrają, każda myszka dostaje po 2 muszelki
  • Jeżeli myszki wygrają, każdy lekarz dostaje po jednej muszelce
Podczas pierwszej rundy byłem lekarzem, a podczas drugiej wirusem. Przyznam, że chciałem być zwykłą myszką.
Zwycięzcy rundy pierwszej: 
Myszki: Szamankakox, Myszkaya
Lekarz: Kinia006 , 
Zwycięzcy rundy drugiej: 
Myszki: Bejrzie, Cytrynka100, Winterwoolf, Myszkaya
Lekarze: Kinia006, Miaukaaa, Koceku

To by było na tyle! Bawiłem się świetnie, a wy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz