czwartek, 4 sierpnia 2016

Nabory na Nereidę



Nadszedł czas. 
Czas na nabory zastępców.
Planowałam je zrobić już na początku wakacji, ale stwierdziłam, że jeszcze poczekam. Ostatnie były prawie osiem miesięcy temu - myślę, że to wystarczający odstęp pomiędzy kolejnymi. Dlatego już dziś możecie zgłaszać swoją kandydaturę w specjalnym formularzu, do którego link jest tutaj - klik.
Cały formularz został poprawiony, dodałam do niego również kilka nowych pytań, napisów pomocniczych oraz odświeżyłam jego szatę graficzną.






Może przejdźmy do kilku zasad, które są również zamieszczone małym drukiem na początku formularza:

  • zgłosić może się osoba z rangą Meduza lub wyższą
  • oczywiście musi być członkiem plemienia
  • w wyborze mogą pomóc mi aktualne Nereidy lub wodzowie sojuszniczych plemion, jeżeli wyrażą taką chęć
  • wysyłać zgłoszenia można do 15 sierpnia włącznie


Co nowego?


  • Lista osób zgłoszonych będzie tajna. Nie zostanie podana publicznie. Poznają ją jedynie osoby pomagające w wyborze nowych zastępców.
  • Nereid zostanie wybranych co najmniej dwie. Nie wykluczam większej ilości, bo taka również może być.
  • Wyniki - jeżeli mogę to tak nazwać, zostaną ogłoszone od jednego dnia do góra tygodnia po końcu wysyłania zgłoszeń.
  • Nowi zastępcy przez pierwsze dni będą mieli czas na zapoznanie się z zasadami panującymi w ich pracy na specjalnym tajnym forum. Tak, mamy takie forum dostępne wyłącznie dla wodza i zastępców :).

No i cóż. Pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia!

~Królowa Mórz i Oceanów Amfitryta Modliszka


24 komentarze:

  1. Powodzenia dla startujących!

    //Muzyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę każdej osobie która się zgłosi ^^

    ~Pyszczak

    OdpowiedzUsuń
  3. OMGGG TO JA XD Modli jesteś wielka:D to zaszczyt że widnieje tam moja mysz :D ~ Honoratka

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeżeli zgłosi się (wypełni formularz) osoba, która nie ma jeszcze Meduzy, to jej zgłoszenie po prostu nie zostanie rozpatrzone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Pytam z czystej ciekawości ;) )

      Usuń
    2. Zgaduję, że tak :P

      //Muzy

      Usuń
    3. Na pewno je przeczytam, ale ta osoba nie zostanie zastępcą. Od razu zostaje zaznaczona czerwonym kolorem na mojej liście zgłoszeń. Ale jeśli w trakcie trwania naborów dana osoba uzyska Meduzę, to jej zgłoszenie będzie brane pod uwagę.

      Usuń
  5. Wszystkim życzę powodzenia

    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia startującym :)

    Zuzankash :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko:D
    Czy jeżeli Modli wybierze kogoś na Nereidę, to czy po ogłoszeniu wyników można zrezygnować, tzn. jeśli ktoś się rozmyśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrezygnować z bycia Nereidą, ale raczej wątpię by ktoś to robił od razu po zostaniu nią - w końcu nie po to się człowiek zgłasza xD.

      Usuń
    2. Wiesz Modli, różnie bywa xD ale ja naszczęście ( raczej ) tylko czysto teoretycznie :)

      Usuń
    3. A i po rezygnacji dostaje się rangę, którą się miało przed byciem Nereidą?

      Za dużo pytań xD

      Usuń
  9. Czy jeżeli podczas bycia nereidą dana osoba wygra konkursy, to muszelki podnoszą jej rangę czy nie? (Oczywiście rangę muszelkową)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas bycia Nereidą nie dostaje się muszelek, ale te zdobycie zanim się nią było nadal są, nie znikają.

      Usuń
    2. Troszke szkoda... A duzo osob wyslalo zgloszenia?

      Usuń
    3. Sporo. Ponad dwadzieścia :).

      Usuń
    4. Uuu to mam male szanse xD

      Usuń
  10. Powodzenia wszystkim osobom życzę :). (Ravens12)

    OdpowiedzUsuń