wtorek, 23 sierpnia 2016

Ogurkowe moduły

Hej!  Dziś około godziny 18:30  zorganizowałem parę modułów.
Uczestnicy: Opimo, Adriantal, Myszkaya, Modliszka, Syberin, Minkay, Myszozercaxd, Jasiekkotxd, Szamankakox, Ulkarzulka, Xszamanboomx.
 Na początek zagraliśmy w #prophunt.
Myszki, które weszły do norki wygrały 2 muszelki.

 Myszki, które wygrały w  tym module:

 Potem zagraliśmy w 1 rundę #ratapult

Zwycięzcy : 

 Dziękuję za miło spędzony czas, co prawda planowany był 3 moduł, ale Modliszka mnie  zabrała na room.
Pozdrawiam.




6 komentarzy:

  1. tylko 1 runda ratapult była na muszelki? ;-; ja z Syberinem wygrałam też drugą rundę ;-;. Miałam nadzieje że moj wygrany ratapult będzie się liczył ;c
    ~Minkay

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wygrałam jedną rundę w prophuncie i nie dostałam muszel plus nie jestem w uczestnikach -.-" ~Honoratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, afczyłaś na początku, a oceniona jest runda 2.

      Usuń
  3. Czemu skresliles jednego z uczestnikow?

    OdpowiedzUsuń