wtorek, 16 sierpnia 2016

Wyniki konkursu "Uwaga na słońce"

A niech to! My tu produkujemy kapelusze, a ciepłe słoneczne dni nam uciekły :(. Miejmy nadzieję, że jeszcze wrócą przed nastaniem jesieni! Oto Wasze propozycje:

Honoratka:


Muzycznamysz:


Mspweramsp:


Zuzankash:


Adriantal:


Mdjhdc:


Lodzikrem:


Haczykxd:


Od autora: tak powinien wyglądać kapelusz Haczykaxd ;p xD

Enigmatis:


Minkay:


Juliadrzy:


Dziewczynagg:


Szamankakox:


Agitajula:


Bejrzie:



Od razu to powiem. Meduzokapelusz wygrał dla mnie konkurs, gry tylko go zobaczyłam xD. No powiedzcie, czy nie jest to najbardziej pomysłowy i zabawny projekt? Lodzikrem, moje gratulacje! Wszystkim uczestnikom dziękuję za wysłanie prac, muszelki zostaną dopisane w ciągu kilku minut.
Modliszka

7 komentarzy:

  1. Gratuluje zwycięzcy! Wszystkie prace śliczne <3
    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, inni mieli również fajne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej!

    Modliszko a kiedy będą ogłoszone nowe nereidy?

    Zuzankash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się w ciągu tygodnia :).

      Usuń
    2. To dobrze :) Na pewno wszyscy nie mozemy doczekac sie wynikow :D

      Usuń
  4. A głupi Wojta jak zwykle o konkursie zapomniał
    Urzekły mnie prace Honoratki i Mdjhdc
    Gratuluję wszystkim chęci i, że nie zapomnieli XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięscy, ale myślałam że wygra praca honoratki bo też bardzo ładna ;) ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń