niedziela, 7 sierpnia 2016

Relacja z urodzin

Opisana przez Wojtarisa:

,,Hejka!
Dzisiaj w chatce odbyła się impreza urodzinowa z okazji 4 roku utworzenia konta graczy Wojtaris i Muzycznamysz.
Niestety Muzycznamysz nie mogła się z nami spotkać ponieważ miała problemy z laptopem.

Na początku była impreza. Ilość myszek wahała się od 12 do 15. Kilka screenów:




Potem odbyły się minigry. Razem z Wielkimogurem mieliśmy z nimi trochę problemów, ale jakoś się udało.


Uczestnicy zabawy: Youseksiak, Ewusahfli, Mariksa, Wasylonek, Flaggis, Enigmatis, Wielkiogur, Mspweramsp, Szamankakox, Dianlie, Ellliiisse, Wojtaris, Koceku, Xxoliwiaxd, Sokowifuffka, Mdjhdc, Klaudikaaa, Rogaleczka.

Zwycięzcy: Ewusahfli x2, Mspweramsp, Wielkiogur x4,Enigmatis, Ellliiisse , Sokowiffufka, Wasylonek, Koceku 2x.

Podziękowania również, dla Szamankakox i Wielkiegoogura za to, że pomogli mi w organizacji. Myślę, że Wielka Amfitryta was za to wynagrodzi!

Na koniec selfie:



Dziękuje wszystkim za przybycie ^-^
Wojtaris''

A mi niestety nie udało się dotrzeć do domu na czas urodzin kont, ale miło, że mogę chociaż popatrzeć jak reszta dobrze się bawiła :). Może następnym razem będę mieć więcej szczęścia! Muszelki z zabawy zaraz zostaną dopisane do listy.


3 komentarze:

  1. Nie tyle co problemy z laptopem, bo laptop by może dał rade, po prostu nie było mnie w mieście, a zanim dojechałam była 21 :(

    /Muzia Puzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mnie nie było.
    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń