poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Wyniki konkursu "Ahoj!"

Pamiętacie konkurs, który organizował Pyszczak? Właśnie otrzymałam od niego wyniki i ogólny opis, który będziecie mogli przeczytać poniżej. :) Chciałabym jeszcze raz podziękować organizatorowi za poświęcony czas - jak i za te wspaniałe nagrody dla uczestników! A teraz przejdźmy do relacji:

Gratuluję wszystkim myszkom które wytrwały do końca, myślałem że zainteresowanie będzie większe gdyż zadeklarowało się sporo osób.
No cóż, nie owijając w bawełnę, a może powinienem powiedzieć w wodorosty, oto zwycięscy konkursu:
1 miejsce: Honoratka 9muszli + 2muszle +1muszla +futerko za 300 truskawek
2 miejsce: Anastaziaq 7muszli + 2muszle + 1 muszla + przedmiot za 100truskawek
3 miejsce Stellamyszka 5muszli + 2muszle + 1 muszla + przedmiot za 50 truskawek
Po nagrody zgłoście się do Pyszczaka.
Jestem pewien że Modliszka również dopisze zasłużone wam muszelki.

Osobą która również udzieliła odpowiedzi jest: Wojtaris, który otrzymuje 3 muszle + 2 muszle
Osoby które otrzymają też muszelki za udział to: Lodzikrem Zuzankazh Lilialili (są to osoby które wysłały odpowiedzi jak i te które widziałem że je zbierają.)

Chciałbym również podziękować Modliszce za zgodę na organizację tego konkursu ^^
to chyba na tyle jeszcze tylko umieszczę pytania i odpowiedzi:

1. Jak mysz nazywa się, co w historii plemienia zasługą Nereidy odznacza się?
Funkcje swą opuściła już, lecz wierna do końca była wobec naszych dusz.

Odp: Brathalia

2. Który śmiałek odwarzy się, wypowiedzieć imię stwora co świąteczną porą plemię nawiedza?
Wszystkie ozdoby pożera w net, myszy ukrywają się.

Odp: Charybda

3. Co to za mysz, zapytam dziś Cię, co jako pierwsza tytułem Skylli mogła chwalić się.

Odp: Pyszczak

4.Co to za grono, sojusznik nasz plemienny? Królowa Zieleni tam panuje, nazwą plemienia swego odpowiedź ukazuje.

Odp: Typ Trawiasty

5.Jak nazywa się nasz wódz?

Odp: Modliszka

6. Która na Zegarze wybiła godzina kiedy w Modliszce myśl by założyć plemię się zrodziła?

Odp: 11:00

7.Ile rang nasze plemię pierwotnie miało nim Ran, Skyllę i inne dodano?

Odp: 11

8. Jaki nick nosi mysz, co autorem wątku z naszymi zdjęciami jest. Niegdyś podziwiany, teraz już mniej lubiany.

Odp: Chaikall

9 Ile osób zaszczyt miało pasowanym na Nereidę być i prawa w morzu strzec?

Odp: 9
Nicki: Wskotka, Wasylonek ,Fileczka, Brathalia, Muzycznamysz, Dianlie, Drawiepie, Kaspeczko, Gersimi.

10. Kto zechce zdradzić mi? jak nazywana jest różowa odsłona Modliszki?

- Modliszka Storczykowa

Jak widzicie Pytania wymagały nieco dociekliwości jak i szperania w morskiej historii, nie które pytania były łatwiejsze inne trudniejsze, niemniej jednak podołaliście.


3 komentarze:

  1. A inteligentna Muzyczka w połowie konkursu o nim zapomniała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko na jedno odpowiedziałam:/
    juliadrzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała poprawka: Ja jestem ZuzankaSh a Lili LilLialili ;)

    OdpowiedzUsuń