niedziela, 14 sierpnia 2016

Poszukiwanie sera - kolejna edycja

Pamiętacie naszą zabawę w poszukiwanie sera w wodorostach? :) Dzisiaj zabawiliśmy się w nią nieco dłużej - Wielkiogur przygotował dla Was naprawdę wiele ciekawych map i serkowych kryjówek, nie tylko wśród morskich roślin!


Zaproszonych było wielu gości z sojuszniczych plemion. Między innymi odwiedził nas wódz Kingdom Of Otaku i kilkoro członków Odkrywców :).
Oto lista uczestników z naszego plemienia. Jeżeli kogoś nie wpisałam - proszę o upomnienie się w komentarzu - w końcu za udział też jest nagroda!

Uczestnicy: Modliszka, Wielkiogur, Ewusahfli, Mariksa, Kinia006, Szamankakox, Dianlie, Myszkamarzi, Syberin, Dziewczynagg, Juliadrzy Eremirur, Lodzikrem, Latynusia, Dzulja, Fileczka.


Miałam nie wklejać pełnych wyników - bo rund było dużo, ale w sumie mam tyle zdjęć z zabawy, że jakoś uda się ładnie to zaprezentować. Trzy osoby z miejscami od 1 do 3 - to jedna runda. Potem następuje przerwa i wyniki rundy kolejnej. Plus bonusy w postaci zdjęć :).

1. Villconia
2. Szamankakox
3. Ewu

1. Syberin
2. Mariksa 
3. Dziewczynagg


1. Plecotus
2. Szapi
3. Mariksa

1. Juliadrzy
2. Dziewczynagg
3. Dianlie


1. Villconia 
2. Juladrzy
3.. dianlie 

1. Juladrzy
2. Villconia 
3. Mysiallilkarr


1. Dziewczynagg
2. Ewu
3. Aliciaminicj

1. Szamankakox
2. Myszkamarzi
3. Pawelszaman


1. Gaberosss
2. Rozafrozaxdd
3. Villconia

1. Gaberosss
2. Pawelszaman
3. Juliadrzy 


1. Alicjaminicj
2. Juladrzy 
3. Dianlie

Po Poszukiwaniach pograliśmy jak zawsze w moduły. Najpierw w #virus, potem w #prophunt i #deathmatch. Już bez nagród rzeczowych z ekwipunku i muszelkowych.


Dziękujemy wszystkim za przybycie! Należą się wielkie gratulacje dla dzielnego organizatora zabawy - Ogura! Muszelki zostaną dopisane w ciągu kilku minut. Mamy nadzieję, że następnym razem będziemy się bawić jeszcze lepiej i w jeszcze większym gronie :D.


3 komentarze:

  1. #pierwszy. Mi tez miło czas zleciał ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie mogłam być ale widze że świetne sie bawiliscie! ^^
    -Myszkaya

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mnie nie było, miałam karę >.< Ale na pewno było fajnie ;)
    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń