środa, 19 sierpnia 2015

Turniej Szamański

Dzisiejszego dnia odbył się Turniej Szamański który prowadziłem ja Kaspeczko. Turniej odbył się mniej więcej koło godziny 11 gdzie było dużo śmiechu i królików XD. Dzielił się on na ogólną rozgrywkę, półfinały i finał.
Przed turniejem:
Do turnieju doszło przez wspólne spotkanie w chatce i świętowanie mojego 1000 uratowanych myszy, wtedy gdy pokazywałem swój totem postanowiłem z tej okazji stworzyć Turniej Szamański.

Ogólna rozgrywka:
Udział brali Chaikall, Walkazcienie, Muzycznamysz, Honoratka, Lucznia i Nelakorni.
Budowla Nelakorni

Budowla Chaikalla

Budowla Walkazcienie

Budowla Luczni

Budowla Muzycznamysz

Budowla Honoratki
Półfinały:
Do półfinału przeszły 4 osoby Muzycznamysz, Honoratka, Walkazcienie i Chaikall. Chaikall nie chciał brać dalej udziału to brały udział tylko 3 osoby. Tym razem była inna mapka, dla mnie trudniejsza. 
Budowla Honoratki


Budowla Walkazcienie

Nudy podczas budowy Muzy

Budowla Muzycznejmyszy
Finały:
Do finałów doszło po kilku minutach gdyż królikowi Muzy czegoś się zachciało XD. Finał ten nie był jak reszta, odbył się on w chatce podczas minigry #fight. Po dość krótkiej bitwie wygrała Muzycznamysz. Gratulacje zwyciężczyni i reszcie :)
Wielka finałowa bitwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz