środa, 26 sierpnia 2015

Koniec Wakacji - Zmiany w plemieniu.

Jak już każdy wie nadchodzi koniec wakacji. Dla mnie będzie to najcięższy rok, w którym chcę się przyłożyć do nauki, bo czeka mnie także wybór szkoły średniej. Dlatego mozecie się spodziewać, że będe bardzo mało w grze - ale sie nie martwcie, plemienia nie zamykam, chociaż taki był wstępny plan. Co się zmieni?


  • Konkursowe Środy - o co chodzi?
Spontaniczne konkursy będą organizowane przez Szamanów plemiennych, kiedy im się za chce i będą one punktowane w skali 1 Muszelki. Natomiast co środę, w godzinach wieczornych (będzie to zapowiadane) odbywać się będzie jakiś konkurs. Ze względu na to, że konkursy będą rzadziej, Co trzecią środę miesiąca, konkurs będzie na rangę, a w inne środy za dużą ilość punktów (1-3 Muszelki).


Rysunek od Bialaszczala

  • Ranga Koralowiec:
Te rangi dostaną osoby, które są najaktywniejsze (najwięcej czasu spędzają w grze) ich zadaniem będzie pilnowanie plemienia pod nie obecność wodzów i szamanów. Za złe zachowanie dają myszką karną rangę. Osoby, które wiedzą, że będą aktywne, prosimy zgłosić się do Chaikalla.

  • Więcej konkursów blogowych:
Ze względu na mniejszą ilość konkursów chatkowych, żebyście mogli szybko zdobywać punkty, będzie więcej konkursów rysunkowych, pisemnych, oraz mapkowych.

Ja Chaikall na pewno będe w grze w weekendy, 2-3 dni w tygodniu, może uda mi się codziennie wejść na chwilke, będzie ze mną kontakt przez facebooka, którego ma dużo osób z plemienia.
Mam nadzieje, że przetrwamy ten rok szkolny jako plemie.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz