środa, 12 sierpnia 2015

Circuit.

Jak w temacie, postanowiłam i dziś zorganizować 3 rundy circuit. Moim zdaniem było bardzo fajnie, udział w mini-grze brały także myszki z sojuszniczego plemienia Five Nights At Freedy's Fans.
Było nas razem 6, dokładniej Ja, Brathalia, Serasikyun, Rikardia, Myszomaniaxd oraz Frodo1331.
Były, jak wspomniałam 3 rundy circuit.
W pierwszej rundzie pierwsza była Brathalia, druga Wskotka. Trzeciego miejsca nie ma, gdyż żadnej myszce nie udało się już przejść.
W drugiej rundzie również była rywalizacja, tym razem znowu wygrała Brathalia, druga Wskotka, a trzecia tym razem Serasikyun.
W trzeciej rundzie pierwsza była Wskotka, druga Brathalia a trzecia Rikardia. Mam nadzieje że każdy się dobrze bawił, mnie się bardzo podobało.
Tutaj zamieszczam kilka zdjęć z naszej zabawy:
                                                                         


                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz