poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Rozgrywki finałowe Turnieju Deathmatch

Kilka minut po ogólnej rozgrywce rozpoczęły się finały.
Półfinały:
W półfinałach zmierzyli się Gersimi vs Brathalia, Xxoliwiaxd vs Anastaziaq. Przeszły dalej Gersimi i Xxoliwiaxd.
Bitwa Gersimi i Brathalia
Bitwa Xxoliwiaxd i Anastaziaq
Finały:
W finałach zmierzyły się Gersimi i Xxoliwiaxd, po ciężkiej walce przegrała Oliwia, a zwyciężczynią została Gersimi! 
Bitwa Gersimi i Xxoliwiaxd


Dodatkowo:
Do konkursu Morskie Imperium nikt nie wysłał prac więc jest to już ostatni tego typu konkurs wykonany przeze mnie, jeśli chodzi o moje opowiadanie to rozmyślam nad jego kontynuacją lecz możliwe że pod innym tytułem, jeśli chodzi o turnieje czyli Turniej Szamański i Deathmatch są to moje jedyne turnieje i dodatkowo będą ich nowe edycje, również jeśli chodzi o Marsz z okazji rozpoczęcia i zakończenia II wojny światowej to będzie to moje również i jedyne wydarzenie tego typu i będzie ono co roku.
Tym czasem w chatce XD


Rysunek zwyciężczyń z turniejów Deathmatch i Szamańskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz