środa, 19 sierpnia 2015

Nabór na grafików!


NABÓR NA PLEMIENNYCH GRAFIKÓW!

Chciałem to zrobić już dawno, ale jakoś się wahałem. Zauważyłem, że w plemieniu jest dużo osób, które świetnie rysują. Dlatego tworzę grupę oficjalnych plemiennych grafików. Ich zadaniem będzie robienie rysunków na moją prośbę na rzecz plemienia (Chodzi mi o takie rysunki jak na boku bloga, zazwyczaj to będą myszki, ale może się zdarzyć też coś innego). Graficy za rysunek dostają podwojoną stawkę punktów niż inne myszki. Jeżeli nie czują się na siłach, nie muszą wykonywać zadanego rysunku.


Oto pytania na które trzeba odpowiedzieć, aby zostać grafikiem. Aplikacje wysyłajcie mi na skrzynkę  
forumową:

1. Program w którym rysujesz?
2. Jak oceniasz swoje zdolności?
3. Przykład swojej pracy (wyślij jakiś swój rysunek)

Z niecierpliwością czekamy na wasze zgłoszenia :)

1 komentarz: