wtorek, 11 sierpnia 2015

Circuit, Deathmatch oraz PewPew

Dziś po godzinie 22:00 razem z Gersimi postanowiłyśmy zorganizować mini-grę, circuit. Potem zaproponowano Deathmatch i PewPew, razem z Gersimi postanowiłyśmy odpalić również te dwie mini-gry. Na początku były dwie rundy circuit. Tutaj jeden screen z naszej zabawy:
Były dwie rundy, w pierwszej pierwsza była Wskotka, druga Titolkaxd a trzecia Gersimi.
W drugiej rundzie pierwsze miejsce zajeła Titolkaxd, 2 Wskotka a 3 Wasylonek.
W circiut grało łącznie 5 myszek: Ja, Gersimi, Wasylonek, Titolkaxd oraz Vansowaaa.

Po circuicie odbyły się dwie rundy deathmatch, na obu przeżyłam tylko ja.
Tym razem grało 6 myszek, dołączyła do nas Iqula.

Po deathmatchu odbył się pewpew, również dwie rundy.
Niestety, nie wiem kto wygrał pierwszą rundę.
 Drugą wygrał jednak Wasylonek.

Tutaj nasze wspólne zdjęcie:

Mi wszystkie mini-gry się bardzo podobały, mam nadzieję że innym uczestniczącym w zabawie również.
:)

1 komentarz: