niedziela, 5 lutego 2017

Moda luty 2017

Witamy w przeglądzie Strojów!


Tak wiem, dawno mnie nie było, ale wena totalnie mnie opuściła, jednak przybywam!
Dzisiejsze stroje będą o tematyce walentynek!
Czyli róż i czerwień :D


,,Różowa Pinkie Pie''


Zaczynamy od Różowej Pinkie Pie!

Pewnie zastanawiacie się dlaczego balon nie ma gwiazdek!
Jeśli chcecie, aby balon miał jeden kolor wystarczy uzyć tego samego kodu na kolorowanie.
W tym stroju użyłem głowie tego kodu F6A2CC a do obwodu włosu użyłem trochę ciemniejszego koloru :)

,,Diablik z Japoni''


Jak sama nazwa wskazuję ten strój nie będzie już taki słodki jak Różowa Pinkie Pie.
Wręcz przeciwnie! Swoją maską zagrywa szeregi kłów które są gotowe przegryść ofiarę!
W tym stroju użyłem kodu B4500D! Dobrze współgra z futerkiem i ładnie się prezentuje! :D


Tamten strój trochę odchodzi od tematu walentynek, jednak oto nadchodzą stroje walentynkowe!


W tym stroju również wykorzystywałem kod F6A2CC.
Różowe okularki na święto walentynek bardzo pasują ^^


Zdarza się, że szczurek zakocha się w myszy.
Co wtedy należy zrobić, jeśli jest nieśmiały?
Tak! Najlepiej przekazać jest uczucia listem!
Strój ten nie jest zbyt drogi, jednak kaptur jest dość drogi.
Ale jak ktoś chce przekazać swojej wybrance miłość, na pewno będzie zbierać! :D



To na tyle dzisiaj!
Mam nadzieję, że stroje się podobały!
Paaa~ Wojtaris :D

3 komentarze:

  1. Waaaa ja dumna z CB Wojtek i z twojej weny XD
    Skorzystam B)
    ~Malin

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób kiedyś Modę Mojej Mysiej Żony. Wszystko będzie zielone XD

    OdpowiedzUsuń