czwartek, 16 lutego 2017

Moduły!

Hejka wszystkim!
 Dzisiaj odbyły się moje pierwsze moduły w życiu, więc proszę, bądźcie wyrozumiali, haha <3 Zagraliśmy sobie w 3 gry po dwie rundy: Deathmatch, Keyhunt i Circuit.

Okej, a więc oto lista obecnych:

  • Jasiekkotxd,
  • Piotrus_pan,
  • Xszamanboomx,
  • Dorkachan,
  • Pikapika661,
  • Piotrek6969,
  • Muuufinkaa,
  • Panna_Migotka
♥    Pierwszą grę wygrała Pikapika661 oraz Dorkachan.  

♥    Drugą, czyli Keyhunt, wygrali: Piotrus_pan oraz Jasiekkotxd  ♥

♥    A zwycięzcą trzeciej gry w dwóch rundach został Jasiekkotxd  ♥

Gratuluję!!

Poniżej prezentuję kilka fotek cykniętych w czasie gry.+selfie, które zrobiłam po modułach ^^







Dziękuję za przybycie!Było mi niezmiernie miło prowadzić te moduły!!!
jeżeli kogoś pominęłam proszę o napisanie do mnie ;)
                                                                                     ~Oliwus


3 komentarze: