niedziela, 12 lutego 2017

Wieczorne moduły Szamanki na muszelki

Witajcie wodorosty i inne morskie mitologiczne stworzenia :)

Piszę pierwszy raz swój post na blogu, z czego się cieszę :D
A tak wracając do tematu - to zrobiłam moduły na muszelki w chatce. 
Przyszło dużo myszek z czego się ucieszyłam, dziękuję ♥

Uczestnicy: Szamankakox, Mylusi, Pyszczak, Wikio00, Dragonkoxx, Olcianew, Juliadrzy, Malinvanilla, Muuufinkaa, Kinia006


Na początek włączyłam nasz kochany Deathmatch, w którym wygrały następujące osoby: Muuufinkaa, Wikio00 oraz Malinvanilla. Dziewczyny, 2 muszelki dla Was wszystkich ;)

Po tej strzelanince kulami był Keyhunt, w którym zwyciężyły: Malinvanilla, Juliadrzy, Juliadrzy. 2 muszelki dla Was.


Pod prawie sam koniec był Circuit, a o to i nasi zwycięzcy: Malinvanilla, Wikio00, Wikio00. Ponownie 2 muszelki lądują u Was.

I na sam koniec był Prophunt, tym razem liczyłam 3 pierwsze miejsca i dostały one po 1 muszli.
Zwycięzcy: 1 runda - Dragonkoxx, Wikio00, Muuufinkaa
2 runda - Wikio00
3 runda - Muuufinkaa, Juliadrzy
Po 1 muszelce dla każdej osóbki które wymieniłam powyżej ^-^

A za udział w zabawie po 1 muszli dostają te osoby: Kinia006, Mylusi, Olcianew.

Dziękuję serdecznie Wam kochani za przybycie do chatki na te moduły, i do następnej zabawy czyli Walentynkowego Dnia Zakochanych ♥



3 komentarze: