sobota, 11 lutego 2017

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Nereida"

Bip-biip! Nadjeżdżają wyniki projektanta strojów! Już za chwile otworzymy wielką szafę, do której wrzuciliście swoje kreacje. A oto i one:

Olciaa02177:


Xszamanboomx:


Gwenokunga:


Wikabchan:


Mdjhdc:

Dorkachan:


Pikapika661:


Loveszczurki:


Potato2222:

Adriantal:


Koklusz:


Szamankakox:


Mspweramsp:


Kociamiocia:


Piotrus_pan:


Wojtaris:


Ladycheese14:


Juliadrzy:


Malinvanilla:


Woo, no teraz to dopiero jest konkurs! :D Dawno nie dostałam tylu prac. Super, że aktywność rośnie! Miałam większy kłopot z wybraniem zwycięzcy niż myślałam. Dwie prace w szczególności mi się spodobały. Ostatecznie zwycięzcą zostaje..  Gwenokunga! *klask klask klask*

Twoja praca od razu przykuła moją uwagę. Była taka oryginalna i nieszablonowa.
Dzieki wszystkim za udział!


2 komentarze: