poniedziałek, 30 stycznia 2017

Moduły w morskim świecie

Hej myszki, potwory, wodorosty i inne...
W sobotę zrobiłam moduły na prośbę graczy :)

Uczestnicy: Szamankakox, Piotrus_pan, Dragonkoxx, Dorkachan, Myszkamarzi, Juliadrzy, Mylusi, Dinner8, Wikabchan

Na sam początek tradycyjnie włączyłam Deathmatch, a oto i nasi zwycięzcy: Dragonkoxx, Piotrus_pan, Piotrus_pan - wygrywają oni po 2 muszle.


Później był pierwszy raz u mnie dancefloor, w którym wygrali: Dorkachan, Piotrus_pan, Myszkamarzi - również wędrują do Was 2 muszelki.

Przedostatnim modułem był Circuit, zwyciężyli: Dorkachan, Piotrus_pan, Piotrus_pan - 2 muszle.


Ostatnim modułem na tą że sobotę był Cheesehunter, najedzone osóbki: Piotrus_pan, Dorkachan, Piotrus_pan - 1 muszelka dla każdego zwycięzcy.

Dziękuję Wam za przyjście na moduły, i do nastęęępnego razu :) ~ Szamankakox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz