środa, 11 stycznia 2017

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Pani Jeziora"

Nowy Rok! Wszystkiego dobrego! Bo nigdy nie jest za późno by tego życzyć :).
Dzisiaj wypada dzień wyników pierwszego z konkursów tego miesiąca. Najpierw jak zawsze obejrzymy prace nadesłane przez graczy:

Potato2222:

Xszamanboomx:


Juliadrzy:

Kociamiocia:


Kinia006:


Szamankakox:


Adriantal:


Kruwkaq:


Bejrzie:


Malinvanilla:


Piotrekaga:



Sporo prac! Miło widzieć, że znowu stajecie się bardziej aktywni :). No to teraz, to na co czekaliście i przewijaliście cały ten post by zejść na dół - wyniki! Najbardziej urzekła mnie praca Kociamioci. Kolory bardzo ładnie się zgrały, za co był spory plus. Tak jakoś mi pasowały, haha. Kocia dostaje więc pięć muszelek, gratulacje! I dziękuję wszystkim za aktywność.

Przypominam o pozostałych konkursach styczniowych (w jednym wciąż jest perła!) - klik
I zachęcam do brania udziału w konkursach u sojuszników z Vulcanionu. Jeżeli ktoś weźmie tam udział w konkursie, może się u mnie ubiegać o dodatkowe dwie muszle za aktywność - musi mi tylko o tym powiedzieć. Tutaj link - klik

1 komentarz:

  1. Ale fajnie! :D Pierwszy raz wygrałam konkurs! Dziekuje ci Modliszko czy jak wolisz Panno_Migotko!

    OdpowiedzUsuń