czwartek, 16 czerwca 2016

Wyniki konkursu "Wijemy wianki"

//edit - Po zakończeniu ankiety, najwięcej procent głosów uzyskała Klaudisss! Gratulacje!
Sprawdźmy, co nasi rysownicy tym razem zmalowali na konkurs! :)


Minkay:


Zuzankash:


Miaukaaa:


Fileczka:


Ellliiisse:


Klaudiss:


Gwenokunga:

Koochana:


No i moi drodzy mam problem. Nie mam pojęcia komu przyznać nagrodę :(. Postanowiłam więc zrobić małe głosowanie. Po prawej stronie bloga widnieje ankieta - dostępna będzie do 18 czerwca ok. godziny 19:00. Możecie w niej zagłosować na jedną osobę, która według Was powinna zwyciężyć. Po zakończeniu dopiszę muszle zwycięzcy i uczestnikom. Przepraszam, że będziecie musieli dłużej poczekać, ale naprawdę nie miałam pojęcia kto ma wygrać, hehe.

Niech rozpocznie się uczciwe głosowanie!
PS. głosujemy poprzez kliknięcie kółka z nickiem i wybranie przycisku do oddania głosu na dole.


6 komentarzy:

  1. Super prace!
    Co do ankiety, waham się między trzema osobami. :s

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja mam wrażenie ze fileczka na rysunku jest cała we krwi o ma spojrzenie psychopata?

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca Kochanej, Elisy, Fileczki i Miauki były przepiękne, lecz urzekła mnie praca Klaudiss i to na nią zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja gdzie wysłałam ci przecież modliszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam od Ciebie pracy. Wysłałaś ją w nowej wiadomości, czy w jakiejś starszej?

      Usuń
    2. Oj kurczaki zrobiłam ale nie wyslalam:( dam ci jako pracę dodatkową ok?

      Usuń