poniedziałek, 6 czerwca 2016

Nadszedł czas, aby się pożegnać

Cześć!

To mój pierwszy (haha) i prawdopodobnie ostatni post na tym blogu. Sporo czasu myślałam i w końcu podjęłam decyzję, że odchodzę z Morskiej Krainy. Chciałabym pozwiedzać i poznać inne plemiona. Przyznam, Morska Kraina to cudowne plemię, w którym poznałam tyle świetnych osóbek ^-^. Chcę ogromnie podziękować Modliszce za zaufanie mi, kiedy mianowała mnie Nereidą.
Obiecuję, że na pewno jeszcze kiedyś do Was wpadnę! Nie zapomnę tych 10 miesięcy spędzonych w MK. Oczywiście z gry nie mam zamiaru odchodzić, możecie nadal do mnie pisać :)

Ja Was tymczasem żegnam i życzę powodzenia w dalszych losach plemienia ;)

27 komentarzy:

  1. [*] Neridy znikają w tajemniczy sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś i ja musiałam odejść ;w;

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie bądź smutna :(
      Obiecuję, na pewno Was odwiedzę!

      Usuń
  3. Żegniaj Dianlie </3
    Byłaś świetną nereidą...
    Powodzenia w grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww,miło słyszeć ^-^
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Dziękuję ogromnie Filciu! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Draw, Dian... Kto będzie następny? :v
    ~S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dian ! :< Szkoda, że odchodzisz :( Obiecaj, że wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, będe tęsknić :(
    ~ Singorich

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, akurat rysowałam Twoją postać do BigArtu :(. Ale skoro już mam kontury, to czuję się zobowiązana ją dokończyć. Podeślę Ci kiedyś gotową pracę :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że Drawi i Dian odeszły :( Powodzenia kiedyś i odwiedź nas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli wzjąć pod uwagę twierdzenie Zbysia to prawdopodobnie układ gwiazd, księżyca i słońca można stwierdzić, że Twoja teza Filecie jest bardzo prawdopodobna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pa Dianlie. Miło było, ale się skończyło. :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekaw kiedy odejdzie nastepna nereida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, żadna nereida nie ma zamiaru odejść, więc nie ma co gdybać która by odeszła następnie.

      Usuń
  13. I Dian wróciła do nas! Jako Brzeginka!

    OdpowiedzUsuń