poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Wodnik"

A oto nasze czerwcowe projekty strojów dla rangi Wodnik w kolejności przypadkowej:


Muzycznamysz:


Myszkaya:

Sokowifuffka:

Klaudisss:



Koceku:

Rkubi:


Haczykxd:


Zuzankash:


Juliadrzy:


Lillialili:

Wojtaris:


Pyszczak:


Gwenokunga:


Mylusi:


Od autorki: Strój chciałam przybliżyć bardziej do króla mórz Posejdona.Na ogonku znajduję się wazon, który ma przypominać znak zodiaku wodnika :D. Celowo zrobiłam niebieską ranę bo chciałam, aby to przypominało niebieską krew;D.

Ewusahfli:


Singorich:

Szesnaście prac, bardzo dobry wynik! Cieszy mnie taka aktywność :). Kilka strojów od razu rzuciło mi się w oczy dzięki pomysłowości z jaką były wykonane. Macie naprawdę ciekawe propozycje, na niektóre z nich nigdy bym nie wpadła. Muszę przyznać, że najbardziej urzekła mnie praca Mylusi. Nie spodziewałam się, że ktoś wykorzysta tę brodę w konkursie - wydawała się zupełnie nie pasować. A tu proszę, po przekolorowaniu mamy niesamowity efekt! No i dobór kolorów również interesujący - niby miejscami jaskrawy, ale w połączeniu z białymi elementami wyszło ładnie.
Dziękuję wszystkim za udział! Muszelki zostaną dopisane za kilka minut od wrzucenia wyników. 
Modliszka

4 komentarze:

  1. Mylusi: Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kiedyś wygram konkurs, to zjem kanapke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze konkurs się wygra.
      Masz większą szansę na wygraną jeśli mniej osób bierze udział. Dlatego polecam brać udział we wszystkich konkursach
      ;)

      Usuń