poniedziałek, 6 czerwca 2016

Relacja z Top Model

Opis autorstwa Wojtarisa, organizatora zabawy. Post dodaję dopiero dzisiaj, zabawa odbyła się wczoraj, ale nie miałam za bardzo czasu wtedy go dodać:

,,Cześć!
Dzisiaj odbył się plemienny Top Model wraz z sojusznikami!
Myszek było około 15. Katy zostały stworzone przeze mnie Wojtarisa i Singorich.
Pierwszy kat był o Wakacjach. Myszki musiały ubrać się w strój wakacyjny.
Wszystkie stroje były bardzo ładne! Tę kat wymyśliłem właśnie ja.



Następny Kat wymyślił Singorich.
Myszki miały za zadanie przeprać się za jakiś zawód.
Byli kucharze, malarze, nauczyciele i nawet kat który katuje myszki xD.


Na koniec postanowiłem, że myszki przebiorą się w myszy z różnych krajów.
Była Japonia, Hiszpania, Australia a nawet Antarktyda. Nie są to kraje, ale co tam xD.
Nadeszły czasy podliczenia głosów. Wszyscy głośno oczekiwali.
Na początku wyróżnienia otrzymali Tozrak wódz plemienia Kingdom of Otaku i Drivexus.
Trzecie miejsce otrzymała: Upiornamyszk i dostaje 2 muszelki.
Drugie miejsce otrzymała: Miaukaaa i dostaje 3 muszelki.
Pierwsze miejsce otrzymują: Ewusahfli dostał nagrody z ekwipunku a Klaudissss 4 muszelki.
Wszyscy uczestnicy czyli Majstrowy, Muzycznamysz, Xszamanboomx, Xsedfyl, dostaną po 1 muszelce za udział.
Na koniec selfie:



Do zobaczenia w kolejnych Top Modelach!
Wojtaris"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz