środa, 22 czerwca 2016

Wyniki konkursu "Pamiątkowe Selfie"

Z jednodniowym opóźnieniem przez rocznicowe zamieszanie, ale w końcu wyniki konkursu na selfie dotarły na blog :). Zobaczmy co tym razem od Was dostałam:


Roxellka:


Wojtaris:


Sokowifuffka:


Haczykxd:


Fileczka:


Zuzankash:


Gwenokunga:


Juliadrzy:


Mylusi:


Minkay:

Kapitanbulgo:


Stellamyszka:


Od autorki:
Każdy ma strój związany z wodą! Dla wyjaśnienia - Qwexve to muszelka/ślimak morski, Anastaziaq jest żabką, Klaudisss to coś w rodzaju nurka, ja jestem ośmiorniczką, Sokowifuffka to akwarium (?), Karixmalamys jest rekinem, a Singorich rybką.
Kwiatki symbolizują Morską Krainę! Każdy z nas do niej należy, więc każdy musi go mieć!

Singorich:


Lillialili:


I znowu dylemat komu tu dać nagrodę! Postanowiłam, że dam 5 muszelek graczowi Stellamyszka. Domyślam się, że Sokowifuffka również robił selfie w tym samym składzie myszek, ale stwierdziłam po namyśle, że zdjęcie Stelli wyszło ciekawiej pod względem póz. Wiele selfie było ciekawie wykonanych. Bardzo urocze wyszło to od Fileczki - budzenie śpiocha serduszkami :).
Muszelki za udział zostaną dopisane za chwilę. Dzięki za aktywność!

Modliszka


2 komentarze: