piątek, 6 maja 2016

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Syrena"

A jak tam nasz pierwszy majowy konkurs? Z tego co zaobserwowałam, projektowanie strojów wciąż cieszy się największą popularnością :). Zapraszam do oglądania prac:

Wojtaris:


Sokowifuffka:


Xfenek:


Koceku:


Gwenokunga:


Juliadrzy:


Mylusi:


Wskotka:


Haczykxd:


Pyszczak:


Myszkaya:


Stellamyszka:

Lillialili:


Loveszczurki:


Dostałam od Was aż 14 strojów! Mam wrażenie, że coraz więcej osób się zaczyna udzielać, haha. Długo się namyślałam nad wybraniem zwycięskiej pracy, ale w końcu zdecydowałam się wybrać pracę Mylusi! Spodobało mi się przedstawienie jej Syreny - jednocześnie przypomina dobrą i miła syrenkę jak i syrenę mitologiczną, która śpiewem przyzywała do siebie marynarzy, by później ich niestety zamordować. Czerwone włosy mogą się kojarzyć z pewną bajkową postacią, ale mogą również przypominać o strasznych i krwiożerczych potworach znad morskich skał. Cieszę się, że kilka osób wzięło pod uwagę właśnie tę mroczną naturę syren :). Zapraszam serdecznie do kolejnych konkursów majowych. Muszelki zostaną dopisane wkrótce.

Modliszka


5 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni jak i wszystkim.
    Moim zdaniem najładniejszą pracę wykonała Wskotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Najbardziej mi się podoba praca Wojtarisa. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylusi: Dziękuję za wygraną;D. Moim zdaniem każda praca ma coś wyjątkowego. Są śliczne;) I jeszcze raz serdecznie dziękuję*o*

      Usuń