poniedziałek, 30 maja 2016

Odejście...

Nadszedł ten moment na wstawienie... Myślę, że całkiem przykrego posta. Po wielu miesiącach spędzonych w Morskiej Krainie postanowiłam odejść. Chciałabym móc ''pozwiedzać'' inne plemiona.
MK, jeśli się nie mylę - jest plemieniem, w którym spędziłam jak dotychczas najwięcej czasu. Przeżyłam w nim wiele miłych chwil. Dziękuję wszystkim, a szczególnie Modliszce, która zaufała mi, nadając mi stanowisko Nereidy i za to, że zawsze służyła pomocą :)
Nadal możecie znaleźć mnie w grze - nie wahajcie się do mnie pisać. Na tfm spędzam znacznie mniej czasu niż zwykle z powodu komputera, ale mam nadzieję, że moja aktywność choć odrobinkę się zwiększy.
Życzę Wam miłej zabawy, Myszki! Dziękuję za wszystko ^^
~Drawiepie


5 komentarzy:

  1. Draw, wszystkiego dobrego w dalszych mysich losach! Byłaś wspaniałą Nereidą, nie pozwól, by plemię Cię zapomniało i odwiedzaj nas czasem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa! Na pewno będę odwiedzać :)

      Usuń
  2. Też będę tęsknić! Dziękuję, na pewno będę do Was pisać i odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś znalazła plemie które przypasuje twoim standardom. Mojego nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już tęsknię:(
    ~Stel

    OdpowiedzUsuń