poniedziałek, 23 maja 2016

Modliszkowe moduły i koniec sojuszu z CIS0WIANKĄ

Zanim dojdziemy do informacji o końcu sojuszu, zapraszam do zapoznania się z wynikami modułów, bo wreszcie jakieś zorganizowałam, hehe.

Uczestnicy: Maniaczkapsy, Pyszczak, Modliszka, Agadracaxdxd, Qweqve, Myszkaya, Xvipxp, Karixmalamys.

Zwycięzcy w #keyhunt: Myszkaya, Mariksa, Mariksa, Karixmalamys, Mariksa
Zwycięzcy w #circuit: Myszkaya, Karixmalamys, Agadracaxdxd, Mariksa, Maniaczkapsy

Parę screenów z zabawy:





I jest jeszcze jedna informacja, ta ważniejsza. Nowy wódz CIS0WIANKI  - Jelonekx zerwał z nami sojusz. 

8 komentarzy:

  1. Dziekuje, ze podkreslilas ze jestem nowym wodzem, ale Egzysx "stary wodz" zgodzila sie tez na zerwanie sojuszu, bo ma tez swoje zdanie :) Milo sie wspolpracowalo, powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Jestem Crazzyyyxd rzadko wchodzę na tfm ale nie jestem w plemieniu Morska Kraina ale bardzo chciałabym byc. Trudno. Ale postaram się o wejście. MORSKA KRAINA jest o wieleeee lepsza od CIS0WIANKI. Pozdrawiam Crazzyyyxd

      Usuń
    2. A byłaś ,,CRAZZYYYXD " w Cis0 wgl ? Zajebiste plemie , zajebiści ludzie i tyle.

      Usuń
  2. Drogi Jelonkux. Nie pisz, że zerwanie sojuszu to tylko i wyłącznie nasza sprawa. Wy także jakoś nie garnęliście do zapraszania nas na imprezy. Ostatnia (i jedyna) taka jaką pamiętam to pożegnanie Egz. Z tego co widzę, to jedynie Gaberosss wziął ostatnio udział w jakimś konkursie blogowym. Także nie zwalaj na nas winy, że to my jesteśmy "ci źli".
    Miłego wieczoru.
    ~Sokowifuffka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru sie klocic, sojusz zostal zerwany - temat zakonczony ;)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawi mnie jedynie powód zerwania sojuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosh, naprawde jest to dziwne, i ja sie nie mieszam, mam to gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń