poniedziałek, 16 maja 2016

Wyniki konkursu "Morskie Futerko"

Trzeci konkurs majowy dobiegł końca. Spójrzmy na Wasze projekty! :)


Mariksa:



Wskotka:

Haczykxd:


Mylusi:


Theaniatv:



Galaxykotek:


Gwenokunga:


Koochana:


Drawiepie:


Wasylonek:


Honoratka:


Malahania:


Za każdym razem mnie zadziwiacie - co konkurs wykazujecie się coraz lepszymi zdolnościami i talentami :D. Te prace są niesamowite, aż żałuję, że sama nie zrobiłam projektu futerka. I weź tu człowieku wybierz zwycięzcę, huhu. Widocznie muszę robić więcej oryginalnych konkursów, bo zauważyłam oprócz dużej ilości uczestników, również wysoką aktywność Nereid (trzy prace!). No to pora się wziąć do roboty i zrobić burzę mózgów pod koniec miesiąca :).

Po namyśle, główną nagrodę postanowiłam dać Koochanej! Smutno mi, że nie mogę dać wszystkim nagród, mieliście naprawdę genialne prace. Dziobak (albo kaczka, kto wie?) Wasylonka była przeurocza, szkoda, że takiego futerka naprawdę nie ma, od razu bym kupiła, haha :D.

Dzięki wszystkim!
Muszelki zostaną dopisane dzisiaj w okolicach godziny 16.

Aha, jeszcze jedna uwaga. Wiem, że kogoś może zastanowić to, że zwycięska praca odbiegała nieco od reszty - od razu zaznaczę, że poza została zachowana, a i tak wybierałam pracę patrząc na samo futro - to, że oko myszki i ucho wyglądają inaczej, nie wpłynęło na wybór.

11 komentarzy:

  1. Czemu nie ma pracy Lillialili?

    Gratulacje :-)

    Zuzankash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam od niej pracy, nie miałam żadnej wiadomości na skrzynce.

      Usuń
    2. Mylusi: Jej jakie śliczne futerka*o* Gratuluję:)

      Usuń
    3. No cóż, Lili pokazywała mi na swojej skrzynce, że wysłała Ci je wczoraj ok 18 i wszystko powinno być OK, bo jej futerko było na prawdę śliczne. Sprawdź jeszcze raz na wszelki wypadek :)
      Zuzankash

      Usuń
  2. Gratuluje zwycięzcy . Zasłużyła . Draw i Mylusi także zrobili piękne futerka ! (":

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! ;) Śliczne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo podoba mi się też praca Honoratki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja futro zrobiłam ale nie miałam kiedy wysłać :(

    ~juliadrzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Koochana ma talent

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, zaprosicie do plemka? ~Llotta

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana i mariksa, honoratka mają talent :) zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń